بی تو نمی خوام » یک کلیپ بسیار زیبا برای گوشی های موبایل «

3615492-md.jpg 
این کلیپ بسیار زیبا رو که خواننده اش نمیدونم کیه تقدیم به همه دوستان و دوستداران وبلاگ گجمو.
حجم برای دانلود 2000 کیلو و از اینجا می توانید دانلود کنید.
پ .  ن دوستان عزیزی که خواننده را می شناسند در صورت امکان برای دیگر دوستان هم کامنت بذارند تا بدانند خواننده این کلیپ بسیار زیبا چه کسیه. متشکرم
پ . ن عکس تزئینی می باشد.
پ . ن تقدیم به blanchneige

3 پاسخ to “بی تو نمی خوام » یک کلیپ بسیار زیبا برای گوشی های موبایل «”

  1. Arsin Says:

    آرسین : سلام عمو جان ، اول اینکه ایمیلت رو چک کن ، دوم اینکه خدا ازت نگذره اگر حرفمو باور نکنی ، خدا شاهده امروز قصد داشتم برات کامنت بذارم و ازت سئوال کنم که متاسفانه نشد 😦

    سلام برادرزاده گرامی.
    حرفتو باور کردم.
    متشکرم.

  2. Arsin Says:

    یادم رفت بگم جیمیلت رو چک کن

    حالا این دفعه من میگم که خدا ازت نگذره که فرستادی تو جی میل من!!
    این همه داستان صغری و کبری خوندم که بابا تو یاهو بعد تو می فرستی تو جی میل!؟
    دوست داریم.

  3. Arsin Says:

    ورودت رو به بالاترین تبریک میگم عمو جان ، نام کاربری من در بالاترین Ratzel هستش اگر خواستی اینجا میتونی پروفایل منو ببینی :

    https://balatarin.com/profile/show/ratzel

    دوست داریم.
    حالا مزاحمت نمیشم چون بعد به مشکل خوردم که میدونم خواهم خورد،برات ایمیل می زنم.
    خیلی لطف کردی و ازت ممنونم آرسن عزیز.
    حتماً سر خواهم زد.
    چشم.

بیان دیدگاه